reklama

cesta žien

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

poznal som veľa odvážnych,

čo prechádzali tou cestou

bez mihnutia oka

a poviem vám, že minimálne

polovica z nich je mŕtva

mnoho žien sa pokúšalo

uloviť tiež moju dušu

a tej poslednej sa to podarilo,

takže som tiež mŕtvy,

ale byť mŕtvy s ňou sa mi ráta

viac ako byť živý bez nej

pijem viac vína ako kedykoľvek

predtým a šťastie ma objíma

okolo pása,

zatiaľ, čo jednou rukou mu hrám

na piáno psychotickú melódiu

a druhou rozopínam podprsenku

vydám sa na cestu žien

s nežným pohlavým loviť chlapov

a sať z nich démonov .

pomôcť feministkám

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

zachrániť lesbičky,

pomôcť kamarátom

vyhnúť sa tej ceste

moje šťastie je ojedinelé,

takže nesmie byť príkladom

Oldo Čajan

Oldo Čajan

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

empatický fajčiar, ktorý rád číta a píše . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu